Monday, August 8, 2011

LIST OF CUSTOMERS' PARCELS SENT OUT ON 8 AUGUST 2011


Salam Semua,

Kat atas ni adalah LIST NAMA parcel yang TELAH saya hantar pada 8 OGOS 2011. Yang belum ada nama dalam list akan saya hantar esok, dan saya akan update list nama di blog ini, sbb terlalu ramai list utk saya bg private message :)

Perlu dimaklumkan kerana postage direct dari JEPUN, delivery mengambil masa 4-7 hari bagi kawasan KUALA LUMPUR, SELANGOR, N.SEMBILAN, PAHANG, PERAK, 7-9 hari bagi kawasan UTARA tanah air, dan mungkin mengambil masa up to 2 weeks utk kawasan yg lebih jauh seperti di SABAH & SARAWAK. Apa2 pun, jika berlaku apa2 kesulitan, boleh pm saya, dan saya akan cuba yg terbaik utk membantu anda.. Terima kasih atas sokongan kepada pihak NATURACTOR COLLECTIONS :)

Utk terma dan syarat bagi policy kami, boleh refer di sini: http://makeupcollections-zunitaramli.blogspot.com/p/shipping.html

No comments:

Post a Comment