Sunday, February 12, 2012

Jenama TIRUAN Meiko

Salam semua,

Saya ada terima aduan tentang kewujudan jenama Meiko TIRUAN, yang diberikan nama "MFIKO COLOGN Cover Foundation". Saya dah siasat, dan saya dapati seller/sesiapa yg terlibat telah EDIT kotak OCTARD Cover Foundation jadi COLOGN Cover Foundation.. Saya jugak boleh baca tulisan Jepun, dan saya dapati org tersebut terlupa/or myb xreti nk edit tulisan Jepun yg tertulis "Octard" pada bekas yg dikatakan adalah "Cologn".

Utk kepastian, saya sendiri telah hubungi Meiko Tokyo utk mengesahkan kewujudan "MFIKO COLOGN Cover Foundation" dan ternyata Meiko Tokyo mengesahkan TIADA jenama "COLOGN Cover FOundation" dikeluarkan oleh kilang Meiko di Jepun buat masa ini..

Seller claimed "MFIKO COLOGN Cover Foundation" adalah drp kilang yang sama dgn Naturactor, tp Naturactor keluaran MEIKO, bukan MFIKO :)

So kepada seller yg buat fitnah tu, sila betulkan semula info anda. Seller telah claim, "Octard dah habis sebab stock lama, dah new packaging adalah Cologn" sangat tidak berasas.

Jadi pengguna yg bijak, jgn mudah tertipu dgn seller yg xbertanggungjawab :)

1 comment: