Thursday, July 21, 2011

SKII PITERA SET

Hi semua..

Pasti ramai yang mengidamkan kulit yang cantik, mulus, licin dan berseri kan? Dan saya percaya ramai yang menyimpan impian untuk memiliki set SKII (PITERA SET). Harga yang mencecah ribuan ringgit di pasaran menyebabkan kebanyakan daripada kita terpaksa melupakan hasrat tersebut.. Tapi, kini tidak lagi.. kerana MAKE UP COLLECTION menawarkan harga yang amat berpatutan bagi produk yang amat berkualiti dan berkesan ini!

SET PITERA dari MAKE UP COLLECTIONS mengandungi 4 produk dari SKII iaitu;
1. SKII Facial Treatment Gentle Cleanser, 20g
2. SKII Facial Treatment Lotion, 40ml
3. SKII Facial Treatment Essence, 30ml
4. SKII Facial Treatment Mask, 1pc


FUNGSI
1. SKII Facial Treatment Cleanser

 Pencuci muka yang lembut ini menghasilkan banyak buih bagi membersihkan minyak yang berlebihan secara efektif di bahagian muka, kotoran, dan saki-baki make up yang masih tertinggal di muka disamping melembabkan kulit dan menjadikannya lebih lembut dan licin apabila disentuh.

Kelebihan: Menjadikan kulit lebih lembut, menghilangkan kedutan, menjadikan kulit lebih berseri, memudarkan bintik-bintik hitam di muka


2. SKII Facial Treatment Lotion

Mengandungi AHA, cecair jernih ini mampu membersihkan kotoran, dan sel kulit mati bagi memastikan kulit sentiasa mendapat nutrien yang sihat. Menghasilkan kulit yang bersih, sihat dan lembab.

Kelebihan: Menjadikan kulit lebih lembut, menghilangkan kedutan


3.  SKII Facial Treatment Essence

Mengandungi lebih 90% pitera, produk yang juga dikenali sebagai "air ajaib" mesti dimiliki oleh semua wanita yang inginkan kulit yang lebih cantik dan berseri. Ia membantu proses semulajadi pembaharuan kulit ke tahap optimum bagi menghasilkan kulit yang sihat. Ia juga berfungsi untuk menyeimbangkan pH kulit dan penghasilan sebum di muka supaya kulit yang berminyak atau kering dapat dilembabkan dengan sempurna.

Kelebihan: Menjadikan kulit lebih lembut, menghilangkan kedutan, menjadikan kulit lebih berseri, memudarkan bintik-bintik hitam di muka




4. SKII Facial Treatment Mask

"Moisture-boosting" mask ini dapat melembabkan muka secara efektif. Dilengkapi dengan pitera, ia mampu menghidratkan kulit dan menghasilkan kulit yang lembut, cantik, bersinar dan "crystal clear skin".

Kelebihan: Menjadikan kulit lebih lembut


PENGGUNAAN
Step 1: SKII Facial Treatment Cleanser
Basahkan muka, kemudian gunakan air untuk menghasilkan buih pada pencuci muka. Dengan lembut, urutkan ke muka dan leher. Bilas.






Step 2: SKII Facial Treatment Lotion
Basahkan dengan kapas kemudian sapukan pada T-zone, U-zone, dan leher. Elakkan kawasan mata.

Step 3: SKII Facial Treatment Essence
Gunakan 2 kali sehari, pagi dan malam. Selepas mencuci muka (atau toner), letakkan kapas yang telah dibasahkan dengan essence. Anda boleh menggunakannya di kawasan mata.

Step 4: SKII Facial Treatment Mask
Letakkan mask di kawasan mata dahulu, kemudian ratakan di kawasan muka yang lain. Tanggalkan mask selepas 20 minit.


HARGA & TEMPOH PENGGUNAAN
Harga yang ditawarkan oleh MAKE UP COLLECTIONS amat berbaloi dan sangat konpetitif jika dibandingkan dengan harga pasaran. Dengan SET PITERA ini, kami menjual dengan harga serendah RM 174/set sahaja! Set ini tahan sehingga 1 bulan penggunaan.


ORIGINALITI & TEMPAHAN
Semua produk SKII yang dijual di MAKE UP COLLECTIONS adalah 100% ORIGINAL, MADE IN JAPAN. Jaminan wang dikembalikan sepenuhnya jika produk TIDAK original. Untuk maklumat lanjut, klik link [ini].

Untuk tempahan, boleh hantar email ke zunitaramli@gmail.com. Keterangan lanjut, klik link [ini].

2 comments:

  1. ada lg x set ni?email sy ayuvsman@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. berapa ya harga produk2 sk II ni?sila email amira_teddy1@yahoo.com. terima kasih

    ReplyDelete